Adoptując wirtualnie, pomagasz nam dbać o naszych podopiecznych poprzez przekazywanie dobrowolnej, regularnej darowizny na nasze konto bankowe.
Wirtualnej adopcji mogą dokonać osoby pełnoletnie lub instytucje/stowarzyszenia.
Możesz objąć adopcją wirtualną dowolnego z naszych obecnych podopiecznych, wyszczególnionych w formularzu zgłoszeniowym oraz na stronie Adoptuj.
Jeden podopieczny może być adoptowany wirtualnie przez więcej niż jedną osobę/instytucję.
Jedna osoba/instytucja może dokonać adopcji wirtualnej więcej niż jednego podopiecznego.
Aby dokonać adopcji wirtualnej, wypełnij formularz zgłoszeniowy na stronie Adoptuj lub napisz email na adres [email protected], podając informacje o wybranym podopiecznym i kwocie, którą chcesz przekazać jako wsparcie. Napisz również, jak często chcesz dokonywać wpłat, a następnie ustaw zlecenie stałe w swoim banku.
Gdy pierwsza wpłata wpłynie na nasze konto, przy zdjęciu wybranego podopiecznego zamieścimy informację o adopcji wirtualnej oraz Twój nick/imię lub nazwę Twojej instytucji. Ta informacja będzie widoczna przez cały okres wirtualnej adopcji.
Wpłaty otrzymane w ramach wirtualnej adopcji będą wykorzystane na utrzymanie wybranego podopiecznego, m.in. na usługi weterynaryjne, karmę, żwirek, środki higieniczne, akcesoria pielęgnacyjne i inne niezbędne wydatki.
W każdej chwili możesz zmienić wysokość i częstotliwość dotacji poprzez kontakt z nami oraz edycję zlecenia stałego w swoim banku.
Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z wirtualnej adopcji, nie ma problemu – wystarczy, że powiadomisz nas drogą mailową, bez konieczności podawania przyczyny.
Jeśli nie dokonasz żadnej wpłaty przez kolejne 3 miesiące i nie będziemy mieć informacji od Ciebie, potraktujemy to jako rezygnację z wirtualnej adopcji.
Jeżeli kot, który został wirtualnie adoptowany, znajdzie stały dom, powiadomimy Cię o tym i zaproponujemy przekazanie kolejnych wpłat na rzecz innego podopiecznego.
W razie jakichkolwiek wątpliwości, skontaktuj się z nami – nasze dane znajdziesz tutaj.